
Naše služby
Primárním posláním sociální služby Dohled na dosah je poskytování tísňové péče dle § 41 zákona č.108/2006 Sb. Tím se rozumí zajištění obousměrné hlasové komunikace prostřednictvím komunikátoru, který v případě krizové situace zajistí spojení s operátorem a vyřešení situace. Naším cílem je však nabídnout klientovi možnost setrvání v prostředí vlastního domova v bezpečí a bez strachu. Prostřednictvím různých prvků moderních technologií je celkově podpořena možnost setrvání klienta v co nejdelší možné době ve svém vlastním domově. K tomuto účelu jsou kromě panického tlačítka nabízena různá další technologická řešení asistivích technologií, která podpoří klientovu autonomii a pocit bezpečí. Vybrat si můžete z nabídky níže.
Tísňová péče
Dohled na dosah disponuje vlastním centrálním dispečinkem, který zajišťuje komplexní dohled každého klienta dle jeho vstupních požadavků. Nutnou a základní službou je vždy SOS komunikátor, který zajišťuje hlasové volání v režimu 24/7.


Dohledové sety
Jedná se o interně konfigurované modulární systémy, které pomocí nositelných a ambientních senzorů dohlížím na bezpečí klienta v jeho vlastní domácnosti. Nabízené systémy jsou bezdrátové a jejich složení je na přání a požadavky klienta individuálně přizpůsobené.


Telemedicínské sety
Jedná se o set senzorů snímající fyziologické hodnoty dle výběru, které jsou následně pravidelně vyhodnocovány lékařem organizace. Zároveň mohou být v případě zájmu konzultovány s ošetřujícím lékařem daného klienta.


Poradenství, vzdělávání a výzkum
Dohled na dosah, z.s. spolupracuje s dalšími poskytovateli sociálních služeb, výzkumnými institucemi. Dále nabízí poradenství v oblasti asistivních technologií.
Doplňkové služby
Forma poskytované péče je klientovi upravena na míru a dle požadavků můžeme základní službu doplnit např. o:
úschova klíčů
zajištění bezpečností služby
zajištění výpůjčky kompenzačních pomůcek
pravidelné volání klientovi a povídání si
doprovod k lékaři
domlouvání ošetření
Žerotínova 1421
757 01 Valašské Meziříčí